Blog
Amsterdam at Home makelaars in het Discover Benelux Magazine KLM
Datum: 7 januari 2020

Amsterdam at Home Makelaars: “Een nieuwe aanpak om uw droomhuis te vinden”.

Waar de meeste makelaars uitsluitend foto’s van beschikbaar onroerend goed online presenteren, toont Amsterdam at Home Makelaars op een proactieve manier woningen speciaal aan de doelgroep waar deze voor geschikt zijn. “We willen vooral dat onze klanten die ene plek vinden waar zij zich thuis voelen”, zegt Wouter Thöne, die zeven jaar geleden Amsterdam at Home samen met zijn partner Anouk Monnik oprichtte. Tekst: Michiel Stol 

“We willen een echte partner zijn voor onze klanten. Eén die ze kunnen vertrouwen om het perfecte nieuwe huis te vinden, of om hun huidige huis te verkopen, ” legt Monnik uit. “Om dat te doen, voeren wij een brede strategie en gebruiken listingsites zowel in Nederland als in het buitenland: bijvoorbeeld op Rightmove in het Verenigd Koninkrijk. We implementeren ook gerichte sociale media-campagnes.”Wouter thone Anouk monnik

Deze proactieve aanpak is zeer effectief gebleken. “De kansen zijn vele malen groter om meer bezichtigingen, betere prijzen voor woningen en snellere verkopen te krijgen,” voegt Thöne toe.

Top Segment
Deze nieuwe aanpak, samen met hun eigen datamodellen waarmee ze de ontwikkeling van de markt zeer nauwkeurig te voorspellen, heeft Amsterdam at Home tot een van de beste makelaars in de hoofdstad gemaakt, vooral in het hogere segment. “We kennen de stad. We weten dus wat een buurt te bieden heeft en wat onze klanten willen. Het creëert de perfecte match, ” zegt Thöne enthousiast. “We doen onze best om onze klanten zich thuis te laten voelen, zowel hier op ons kantoor als op hun nieuwe plek, en dat is wat onze klanten het meest in ons waarderen. Daarom doen we wat we doen, ”lacht Monnik.

———————————————————————————————————————————————————————————————————

Dit artikel werd gepubliceerd in het Business Flight Magazine “Discover Benelux”, dat onder andere wordt verstrekt door KLM, British Airways, Brussels Airlines en Luxair. Het verschijnt in de januari editie van het blad waarin de Nederlandse Makelaars Branche wordt belicht. Dit onder de noemer “Real Estate Specialists from The Netherlands”. Wilt u graag het originele artikel bekijken? Kijk dan op de website van Discover Benelux